Konstutställning med Mona Bergvall i Vårfrukyrkan

Konstnären Mona Bergvall ställer ut akvareller i Vårfrukyrkan! Vernissagen äger rum lördag 1 februari kl. 15.00 i Mariasalen. Utställningen hänger till och med 23 februari. Öppet onsdag–fredag mellan 9.00 och 16.00, samt under gudstjänsttid. OBS! Onsdagar 13.15-14.00 pågår Nyfiken på… med olika program i den lilla delen av Mariasalen, och det är begränsad åtkomst till tavlorna.

Vill du ställa ut?
Inte kan väl jag?! Jo, du kan också! Målar du eller tecknar? Har du tavlor hemma som du skulle vilja visa för andra? Du är välkommen att ta kontakt med Kari Malmström på kari.malmstrom@svenskakyrkan.se eller 08-447 11 09 om du är intresserad av att ställa ut. Du ansvarar själv för dina alster och för hängning och nedtagning. Ta chansen!